Перевірка статусу ремонту:
Серійний номер: Перевірити!
Введіть серійний номер пристрою та натисніть 'Перевірити'
Адреса:
  • м. Київ. провулок Радіщева, 4, для відправки "Нова Пошта", Відділення №6, м. Київ, вул. М. Василенка, 2, одержувач ТОВ "Голден Інтерстар Україна" СЦ
Сервісний центр:
  • +38 (044) 360-35-84
    +38 (097) 431-12-42

Час роботи офісу:
  • Понеділок-Пятниця з 9:00 до 18:00
Адреса:

Відмова від відповідальності

Виробник цифрових тюнерів T2 торговельна марка World Vision™ несе відповідальність лише за працездатність технології прийому та відтворення стандарту DVB-T/Т2/C при умові правильного налаштування антен та справної роботи кабельної мережі.

Всі додаткові компоненти програмного забезпечення та функції, такі як медіаплеєр, YouTube, IPTV, RSS, багатоканальний звук та інші, є сторонніми розробками, тому за якість та стабільність їхньої роботи торговельна марка World Vision™ відповідальність не несе.

 

Умови гарантійного обслуговування

Доставка пристрою у сервісний центр World Vision™ за умов гарантійного обслуговування здійснюється за рахунок відправника. Доставка пристрою у сервісний центр World Vision™ за умов поза-гарантійного обслуговування здійснюється за рахунок відправника в обидві сторони. Про відправлення пристрою до сервісного центру просимо повідомляти письмово на електронну адресу, чи за телефонами сервісного центру, які вказані на сайті. Обовязково необхідно вказувати серійний номер пристрою, контактні дані відправника, та дату відправлення.

Рішення щодо ступеня та доцільності ремонту приймає сервісний центр.